Pogodnosti za kupce
Besplatna dostava
Ukoliko nije drugačije dogovoreno, naručene proizvode besplatno dostavljamo na vašu adresu kurirskom službom. To vrijedi samo za pošiljke u vrijednosti iznad 1.000,00 kn bez PDV-a. Za pošiljke manje vrijednosti robu šaljemo na trošak primatelja.
Savjetovanje pri odabiru proizvoda
Naši prodajni inženjeri su Vam na usluzi za pomoć pri izboru uređaja koji zadovoljavaju Vaše potrebe, kao i za tehničke savjete i predstavljanje proizvoda. Dostupni su na telefonu (01) 3666-451 ili e-mail adresi info@metroteh.hr
Također, možemo Vam prije kupnje organizirati prezntaciju željenih uređaja kod Vas ili razgledanje u našem uredu u Zagrebu. Molim Vas da termin svog dolaska ili željene prezenatcije dogovorite s našim prodajnim inženjerima.
Servis i garancija
Micom osigurava garancijsko i postgarancijsko servisiranje svih proizvoda iz našeg prodajnog programa. Servisiranje se obavlja u našem servisnom centru, ili, u slučaju većih tehničkih i servisnih zahtjeva, u servisnim centrima samih proizvođača.
Garantni rok za svaki proizvod je propisan od strane proizvođača. Za vrijeme trajanja garancije otkloniti ćemo sve kvarove i nedostatke na proizvodu, koji nastanu u uvjetima normalnog korištenja prema uputstvima proizvođača i u slučaju da proizvod nisu koristile neovlaštene osobe.
Garancija se može uvažiti samo uz dostavljanje kopije računa ili garantnog lista, koji je izdat od strane našeg ovlaštenog prodavača.
Za uređaje nabavljene kod neovlaštenog prodavca, u inozemstvu, putem interneta ili na drugi način, garancija se ne priznaje.
Sve proizvode koji zahtjevaju servis, molimo dostavite (poštom, kurirskom službom ili osobno), na našu adresu i priložite sljedeće:
podatke o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
podatke o poslanom proizvodu (model, serijski broj, količina, priložen pribor ili dodatna oprema)
detaljan opis kvara odnosno razlog zbog čega se uređaj šalje u servis
kopija računa ili garancijski list, na osnovu kojih se priznaje garancija
Za uređaje u garantnom roku, troškove slanja do servisa (odnosno do odgovarajućeg servisa u inostranstvu ukoliko je to potrebno) snosi kupac, a troškove vraćanja uređaja snosi Micom. U slučaju vangarantnog servisa, pored same cijene servisiranja, vlasnik uređaja snosi i troškove slanja i vraćanja uređaja.
Po pregledu uređaja u našem servisu, popraviti ćemo ga ili slati na popravak u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, prije izvođenja popravka izdati ćemo vlasniku proizvoda ponudu sa svim troškovima, a sami popravak će se izvršiti tek nakon narudžbe te usluge od strane vlasnika proizvoda.
Kontakt osoba za sva pitanja u vezi sa servisom:
gđa. Iva Pasanec, tel 01-36 66 451
Obrazac možete:
poslati faxom na naš broj (01) 3459-373
poslati elektronskom poštom na adresu: info@metroteh.hr